Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada marta (01/03/2008 – 31/03/2008) TV kanālu auditorijas.

Martā kanālam LNT TV skatītāji ir veltījuši 19,8 % no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt kanālam TV3 16,9 %. Kanālam PBK veltīti 11.3 % un kanālam LTV1 – 10,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam LTV7 veltīti 4,1 %, kanālam 3+ – 3,5 % un kanālam TV5 Rīga – 2,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. 2,3 % veltīti kanālam RenTV Baltija un kanālam TV6 – 0,9 %. Mūzikas kanāliem PBMK un MTV Latvija veltīti attiecīgi 0,4 % un 0,2 % no kopējā TV skatīšanās laik a. Visu pārējo kanālu vērošanai, iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 24,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt DVD un Video vērošanai veltīti 2,7 %.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka martā, laiks, ko vidēji viens Latvijas iedzīvotājs pavadījis skatoties TV, ir bijis 5 stundas un 13 minūtes dienā, tas ir par desmit minūtēm mazāk nekā šā gada februārī.

Marta programmu TOPa augšgalā ierindojies TV3 šovs Dejo ar zvaigzni 2, kuru vērojuši vidēji 14,4 % jeb 315,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem Savukārt otrajā vietā ierindojies 53.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases fināls kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 12,6 % jeb 277,8 tūkstoši. Trešajā vietā ierindojušās LNT ziņas (Sestdienā), tās vidēji vērojuši 11,9 % jeb 260,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv