Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada aprīļa (01/04/2008 – 30/04/2008) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls aprīlī ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 19.4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls aprīlī ir bijis TV3 ar 15.8 %, bet trešais – PBK ar 11.8 %. Savukārt kanālam LTV1 skatītāji veltījuši 11.3 %, bet kanālam LTV7 – 4.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīti 3.9 % , kanālam RenTV Baltija – 2.7 %, kanālam TV5 Rīga – 2.6 % un kanālam TV6 – 0.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt mūzikas kanāliem PBMK un MTV Latvija, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši attiecīgi 0.3 % un 0.2 % no kopējā skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai veltīti 2.2 %, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 24.7 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka aprīlī laiks, ko viens TV skatītājs, kas vecāks par 4 gadiem, pavadījis pie TV ekrāna, ir bijis par 36 minūtēm īsāks, nekā martā, un tas bija 4 stundas un 37 minūtes vidēji dienā.
Par aprīļa populārāko pārraidi ir kļuvis kanālā TV3 demonstrētais šovs Dejo ar zvaigzni 2 , kuru vērojuši vidēji 15.4 %, jeb 338.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Otrajā vietā ierindojies raidījums LNT ziņas (Sestdienā) , kuru vērojuši vidēji 10.5 %, jeb 229.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt kanālā LTV1 demonstrētais raidījums Zini vai mini ierindojies TOPa trešajā vietā, to vērojuši vidēji 10.0 %, jeb 219.5 % tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Ceturtajā vietā ierindojies kanālā LNT demonstrētais šovs Zvaigžņu lietus , kuru vērojuši vidēji 9.9 % jeb 217.1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv