Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 53. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos.

Šogad Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraide kanālā LTV1 pie TV ekrāniem ir pulcējusi kopā 30,4 %, jeb 668,1 tūkstoti Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Salīdzinājumam – 2007. gadā Eirovīzijas dziesmu konkursa finālu kopā redzējuši vairāk skatītāju – 39,1 %, jeb 865,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Šī gada Eirovīzijas konkursa pusfināla tiešraidi 20.maijā pie TV ekrāniem kopā vēroja 15,1 %, jeb 331,3 tūkstoši, savukārt pusfināla tiešraidi 22.maijā – 21,6 %, jeb 473,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Eirovīzijas pusfināla tiešraidi 2007.gadā kopā vēroja 25,9 %, jeb 572,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Šī gada konkursa nacionālās atlases fināla tiešraide 1.martā kanālā LTV1 pie TV ekrāniem pulcēja kopā 28,2 %, jeb 619,0 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Nacionālās atlases pirmā pusfināla tiešraidi 2. februārī kopā vēroja 19,5 %, jeb 431,3 tūkstoši, savukārt otrā pusfināla tiešraidi 9. februārī kopā vēroja 19,4 %, jeb 426,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv