Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada maija (01/05/2008 – 31/05/2008) TV kanālu auditorijas.
Šī gada maijā skatītākais ir bijis kanāls LNT , kura vērošanai veltīti 18,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15,5 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais populārākais ir bijis kanāls LTV1 ar 11,9 %. Ceturtais populārākais kanāls maijā bijis PBK ar 11,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ tikuši veltīti 4,3 % , kanālam LTV7 – 3,3 % un kanālam TV5 Rīga – 3,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2,4 % un kanālam TV6 – 1,6 %. Savukārt kanāliem PBMK un MTV Latvia , iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši attiecīgi 0,3 % un 0,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 25,4 %, bet V ideo un DVD skatīšanai – 2,1 %.
Laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna maijā, bijis 4 stundas un 32 minūtes, tas ir par piecām minūtēm mazāk nekā šī gada aprīlī, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.
Programmu TOPa pirmajā vietā maijā ierindojies kanālā LTV1 translētais 53.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls , kuru vērojuši vidēji 16,6 %, jeb 364,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā, trešajā un ceturtajā vietā ierindojušās kanālā TV3 pārraidītās Meistarsacīkšu spēles hokejā . Kanādas – Krievijas spēli vērojuši vidēji 13,8 %, jeb 302 tūkstoši, Latvijas – Norvēģijas spēli vērojuši vidēji 12,9 %, jeb 282,6 tūkstoši, savukārt Latvijas – Somijas spēli vērojuši vidēji 11,8 %, jeb 259,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv