Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada jūnija (01/06/2008 – 30/06/2008) TV kanālu auditorijas.

Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, jūnijā visvairāk skatījušies kanālu LNT , kura vērošanai veltīti 18,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais visskatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 14.2 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais skatītākais ir bijis kanāls LTV1 ar 10,6 %. Ceturtajā vietā ierindojies PBK , kuram veltīti 10,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 5,3 %, bet kanālam 3+ – 5,0 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt 3,7 % veltīti kanālam TV5 Rīga, bet kanālam RenTV Baltija – 2,9 %. Kanālam TV6 veltīts 1,1 %, bet PBMK – 0,5 % un MTV Latvija – 0,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 25,6 %, savukārt video un DVD skatīšanai 2,4 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Šī gada jūnijā laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, bija 4 stundas un 37 minūtes vidēji dienā, kas ir par 5 minūtēm vairāk nekā maijā. TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka Igaunijā vidējais skatīšanās laiks dienā ir bijis 5 stundas un 2 minūtes, savukārt Lietuvā 4 stundas un 25 minūtes vidēji dienā.

Šī gada jūnijā skatītākā TV pārraide ir bijusi kanālā LTV1 demonstrētā dokumentālā filma Padomju stāsts, kuru skatījušies vidēji 11,1 %, jeb 244,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Latvijas šlāgeraptaujas 2008. Gada finālu kanālā LTV1 skatījušies vidēji 9,9 %, jeb 217,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, ierindojot to otrajā vietā. Savukārt trešajā vietā ierindojies kanālā LNT pārraidītais Vislatvijas alus dzeršanas čempionāts , kuru skatījušies vidēji 9,9 %, jeb 217,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv