Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada Eiropas meistarsacīkšu futbolā spēļu auditoriju pie mājas TV ekrāniem. Kādu no Eiropas meistarsacīkšu futbola spēļu tiešraidēm kanālā LTV7, PBK vai RenTV Baltija kopā vērojuši 72,4 %, jeb 1 miljons un 589,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Eiropas meistarsacīkšu futbolā fināla spēli starp Vācijas un Spānijas valstu izlasēm, kuru pārraidīja kanāli LTV7 un PBK , skatījušies vidēji 6,4 %, jeb 140,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Bet visvairāk skatītākā Eiropas meistarsacīkšu spēle ir bijusi starp Spānijas un Krievijas valstu izlasēm, to kanālā LTV7 un RenTV Baltija skatījušies vidēji 6,7 %, jeb 147,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Salīdzināšanai, kādu no iepriekšējām Eiropas meistarsacīkšu spēlēm 2004. gadā kopā vērojuši 86,1 %, jeb 1 miljons un 938,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt Eiropas meistarsacīkšu 2004. gada fināla spēli starp Grieķijas un Portugāles valsts vienībām kanālos LTV7 un PBK skatījušies vidēji 8,8 %, jeb 198 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv