Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi XXIV Dziesmu un XIV Deju svētku koncertu un dalībnieku svētku gājiena auditorijas pie mājas TV ekrāniem.
XXIV Dziesmu un XIV Deju svētki norisinājās Rīgā no 2008.gada 5.jūlija līdz 12.jūlijam. Kanālā LTV1 XXIV Dziesmu un XIV Deju svētku dalībnieku gājienu mājas TV ekrānos skatījušies vidēji 7.7 %, jeb 169.6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. XXIV Dziesmu un XIV Deju svētku atklāšanas koncertu skatījušies vidēji 10.7 %, jeb 235.9 tūkstoši, savukārt noslēguma koncertu skatījušies vidēji 9.9 %, jeb 217.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. XXIV Dziesmu un XIV Deju svētku tautas sadziedāšanos mājas TV ekrānos skatījušies vidēji 3.7 %, jeb 81.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv