Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada augusta (01/08/2008 – 31/08/2008) TV kanālu auditorijas.
Augustā pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT , kura skatīšanai veltīti 18.7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 13.7 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 10.1 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV7 veltīti 9.1 % , kanālam PBK – 8.7 % un kanālam 3+ – 4.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam TV5 Rīga veltīti 4.1 %, kanālam RenTV Baltija – 2.3 % un kanālam TV6 – 1.3 %. Mūzikas kanāliem PBMK un MTV Latvija augustā veltīti attiecīgi 0.4 % un 0.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 24.9 %, bet video un DVD skatīšanai 2.1 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Laiks, ko viens TV skatītājs, kas vecāks par 4 gadiem, pavadījis pie TV ekrāna, ir bijis par 20 minūtēm ilgāks nekā jūlijā, un tas bija 4 stundas un 46 minūtes vidēji dienā. Lietuvā tas ir bijis 4 stundas un 37 minūtes, bet Igaunijā – 5 stundas un 14 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.
LNT ziņas (Svētdienā) ir ierindojušās augusta programmu TOP 20 pirmajā vietā, tās vērojuši vidēji 13.2 %, jeb 290.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies šovs Latvijas princese , to vērojuši vidēji 11.9 %, jeb 261.5 tūkstoši, savukārt trešajā vietā ierindojies šovs Zvaigžņu lietus 2 , to vērojuši vidēji 10.8 %, jeb 237.5 tūkstoši. Abi minētie šovi demonstrēti kanālā LNT.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv