Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada septembra (01/09/2008 – 30/09/2008) TV kanālu auditorijas.
Septembrī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 21.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.3 %, bet trešais LTV1 ar 10.1 %. Savukārt ceturtajā vietā ir ierindojies kanāls PBK ar 9.9 %, bet piektajā kanāls 3+ ar 4.6 %. Kanālam LTV7 septembrī veltīti 3.8 %, bet kanālam TV5 Rīga – 3.1 % no kopējā skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija tika veltīti 2.8 %, kanālam TV6 – 1.3 %. Savukārt kanālam PBMK – 0.4 % un MTV Latvija – 0.2 %. Citu kanālu vērošanai veltīti 24.1 %, bet video un DVD – 2.4 % no kopējā skatīšanās laika.
Laiks, ko viens TV skatītājs, kas vecāks par 4 gadiem, pavadījis pie TV ekrāna septembrī, bija 4 stundas un 34 minūtes vidēji dienā. Savukārt Lietuvā tas ir bijis 4 stundas un 20 minūtes, bet Igaunijā – 4 stundas un 58 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.
Par skatītāko pārraidi oktobrī ir kļuvušas Sporta ziņas kanālā LNT , tās vērojuši vidēji 11.8 %, jeb 260.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otra skatītākā pārraide – šovs Zvaigžņu lietus 2 kanālā LNT , to vērojuši vidēji 11.6 %, jeb 253.7 tūkstoši.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv