Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada oktobra (01/10/2008 – 31/10/2008) TV kanālu auditorijas.
Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, oktobrī visvairāk skatījušies kanālu LNT , tā vērošanai veltīti 19.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 16.6 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais skatītākais ir bijis kanāls LTV1 ar 10.3 %. Savukārt ceturtajā vietā ierindojies kanāls PBK , kuram veltīti 9.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīti 4.6 %, kanālam 3+ – 3.9 % un kanālam TV 5 Rīga – 3.6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija – 2,3 %. Kanālam TV6 veltīts 1,8 %, bet PBMK – 0,5 % un MTV Latvija – 0,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 24 %, bet video un DVD skatīšanai 2,5 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Laiks, ko viens TV skatītājs Latvijā pavadījis pie TV ekrāna oktobrī, bija 4 stundas un 51 minūte vidēji dienā. Tas ir par 17 minūtēm vairāk nekā septembrī, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Savukārt Lietuvā, salīdzinot ar septembri, vidējais skatīšanās laiks dienā palielinājies par 30 minūtēm, un oktobrī tas bija 4 stundas un 50 minūtes vidēji dienā. Bet Igaunijā viens TV skatītājs pie ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 8 minūtes, tas ir par 10 minūtēm vairāk nekā septembrī.
Oktobra programmu Top 20 pirmajā vietā ierindojušās LNT ziņas (Sestdienā) , tās skatījušies vidēji 12.9 %, jeb 283.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa otrajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3 , to skatījušies vidēji 11.3 %, jeb 248.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv