Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada novembra (01/11/2008 – 30/11/2008) TV kanālu auditorijas.
Šī gada novembrī TV skatītāju vidū populārākais ir bijis kanāls LNT , tā vērošanai veltīti 17,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15,5 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais populārākais ir bijis kanāls LTV1 ar 10,8 %, bet ceturtais – kanāls PBK ar 10,5 %. Piektajā vietā ierindojies kanāls TV5 Rīga ar 4,3 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV7 veltīti 4 % , kanālam 3+ – 3,8 % un kanālam RenTV Baltija – 2,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam TV 6 veltīti 2 %, bet kanālam RTR Planeta Baltija , kurš iekļauts pētījumā no šī gada 1.novembra, veltīti – 1,6 %. Kanāla PBMK skatīšanās laika daļa ir 0,4 %, bet kanāla MTV Latvija – 0,2 % . Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 24,2 %, bet Video un DVD skatīšanai – 2,4 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar šī gada oktobri, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, novembrī ir pieaudzis par 30 minūtēm, un tas bija 5 stundas un 21 minūte vidēji dienā. Lietuvā viens TV skatītājs pie TV ekrāna novembrī pavadījis vidēji 5 stundas un 19 minūtes vidēji dienā. Savukārt Igaunijā 5 stundas un 24 minūtes vidēji dienā.
Novembrī par skatītāko pārraidi ir kļuvis Latvijas 90 gadu jubilejai veltīts gaismas priekšnesums kanālā LTV1, to vērojuši vidēji 16,2 %, jeb 356,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies šovs Koru kari kanālā TV3, to vērojuši vidēji 13,8 %, jeb 302,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv