Šajā numurā apskatam vairākas aktuālas tēmas šībrīža tirgus situācijai – kā izmantot lejupslīdi savā labā, kā tirgotāji var rīkoties cenu inflācijas apstākļos, kādēļ atmaksājas investīcijas reklāmā recesijas laikā. Atklājam arī, kādi ir bijuši šī gada uzņēmumu mārketinga budžeti, kā arī plānoto mārketinga budžetu apjomu 2009.gadā.

Jums ir iespēja uzzināt, kā ir attīstījušies mediju pētījumi 2008.gadā, un kādi ir nākotnes plāni tajos. Jaunumus starpmediju plānošanā. Kas ir visbiežāk reklamētie zīmoli šogad? Tāpat uzzināsiet, kādas vērtības ir Latvijas iedzīvotāju laimes priekšnoteikumi, kā arī kādi ir ārpus mājas ēšanas ieradumi. Šoreiz piedāvājam iepazīties arī ar vairākiem metodoloģiskiem risinājumiem, kuru mērķi ir palīdzēt efektīvi izmērīt iepirkšanās procesu, prognozēt biznesa norises 10 un vairāk gadu ilgtermiņā un veidot zīmolus, ņemot vērā cilvēku emocionālo reakciju uz to simbolisko valodu.

Aicinām ielūkoties ŠEIT , lai iepazītos ar zemāk minētajiem rakstiem!

Būvēsim nākotni kopā.
Ginta Krivma, TNS Latvia valdes priekšsēdētāja

Svarīgas lietas par mārketingu recesijas laikā. Kā izmantot lejupslīdi savā labā. Svarīgais par mārketingu recesijas laikā: kā tirgotāji var rīkoties cenu inflācijas apstākļos. Kādēļ atmaksājas investīcijas reklāmā recesijas laikā. Izdzīvošanas taktika.
WPP un Kantar Group

12.novembrī notika TNS Latvia gada konference VIENS + VIENS = TRĪS jeb kā rast jaunus mārketinga instrumentus konkurences cīņā?
Laura Briča, TNS Latvia mārketinga vadītāja

2008/2009 sezonas mediju pētījumu projektu attīstības pārskats
Mārtiņš Traubergs, TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors

Latvijas medijos visbiežāk reklamētās nozares un zīmoli 2008. gada pirmajos 10 mēnešos
Oskars Rumpēters, TNS Latvia Adex klientu atbalsta vadītājs

Stratēģiskās starpmediju plānošanas modulis pētījuma TNS AtlasTM ietvaros
Signe Hokonena, TNS Latvia radio un patēriņa pētījumu projektu vadītāja

Vairākumam Latvijas uzņēmumu mārketinga izdevumi ir līdz 5 tūkstošiem latu gadā
Ilva Pudule, TNS Latvia vecākā projektu direktore

Ārpus mājas ēšanas ieradumi
Revita Logina, TNS Latvia projektu vadītāja

Vairums Latvijas iedzīvotāju laimi saista ar labu veselību
Dace Zolberga, TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja

Pircēju ceļi veikalā jeb kā efektīvi izpētīt iepirkšanās procesu
Sigita Kalnakārkle, TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja

Vai varam pateikt, kā būs rīt?
Aija Dementjeva, TNS Latvia projektu vadītāja

Kā zīmoli ar mums sarunājas
Jolanta Krišāne, TNS Latvia projektu vadītāja

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv