16.02.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada janvāra (01/01/2009 – 31/01/2009) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls janvārī ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 17 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.4 %, bet trešais PBK ar 11.5 %. Savukārt kanālam LTV1 veltīti 10.5 %, bet kanālam LTV7 – 4.6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa janvārī bija 4.1 % un kanāla RTR Planeta Baltija – 2.8 %.
2.6 % no kopējā TV skatīšanās laika veltīti kanālam RenTV Baltija , bet 0.9 % kanālam TV6. Kanālam PBMK veltīti 0.4 % un kanālam MTV Latvija 0.2 %.Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa ir 23.9 %. Savukārt video un DVD skatīšanai veltīti 2.4 % no kopējās TV skatīšanās laika.
Janvārī laiks, ko viens TV skatītājs, kas vecāks par 4 gadiem, pavadījis pie TV ekrāna, ir bijis 5 stundas un 42 minūtes vidēji dienā. Savukārt Igaunijā tas ir bijis 5 stundas un 37 minūtes, bet Lietuvā 5 stundas un 34 minūtes vidēji dienā.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka par janvāra skatītāko pārraidi ir kļuvis LNT ziņu speciālizlaidums , to vērojuši vidēji 15 %, jeb 330.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3, to vērojuši vidēji 14.5 %, jeb 318.4 tūkstoši. Trešais skatītākais bijis LNT ziņu „Top 10” , to vērojuši vidēji 13.4 %, jeb 294,2 tūkstoši. Savukārt ceturtajā vietā ierindojies raidījums de facto kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 13.1 %, jeb 287.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv