Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada februāra (01/02/2009 – 28/02/2009) TV kanālu auditorijas.
Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT , kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.7 %. Savukārt trešais skatītākais kanāls februārī – PBK ar 11.3 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 11.1 %, bet piektajā kanāls LTV7 ar 5.3 %. Kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa februārī bija 4.1 %, bet kanāla 3+ – 3.6 %. Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2.6 %, kanālam RenTV Baltija – 2.5 % un kanālam TV6 – 0.9 % no kopējās TV skatīšanās. Savukārt mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.3 %. Visu pārējo, iepriekš neminēto, kanālu skatīšanai veltīti 22.5 %, bet video un DVD skatīšanai 2.2 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Laiks, ko viens TV skatītājs februārī pavadījis pie TV ekrāna, salīdzinot ar janvāri, ir samazinājies par 7 minūtēm, un tas bija 5 stundas un 35 minūtes vidēji dienā. Savukārt Lietuvā šis laiks samazinājies par 11 minūtēm, un februārī tas bija 5 stundas un 23 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Bet Igaunijā, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna ir pieaudzis par 2 minūtēm un tas bija 5 stundas un 39 minūtes vidēji dienā.
Skatītākais raidījums februārī – LNT ziņu „Top 10” , to vērojuši vidēji 15.8 %, jeb 345,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrais skatītākais raidījums – Nekā personīga kanālā TV3 , to vērojuši vidēji 15.3 %, jeb 333.7 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā ierindojies 54. starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases fināls kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 10 %, jeb 306.1 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv