Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada marta (01/03/2009 – 31/03/2009) TV kanālu auditorijas.

Šī gada martā skatītākais TV kanāls ir bijis LNT , kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18.8 % no kopējā TV skatīšanās laika, un tas ir par 0.8 % vairāk, nekā šī gada februārī. Otrajā vietā ierindojas kanāls TV3 ar 14.9 %, trešajā kanāls PBK ar 11 %, un ceturtajā vietā kanāls LTV1 ar 10.5 %. Kanālam LTV7 martā skatītāji veltījuši 4.5 % no kopējā TV skatīšanās laika, kanālam TV5 Rīga 4 %, savukārt kanāliem 3+, RTR Planeta Baltija un RenTV Baltija attiecīgi 3.8 %, 3.2 % un 2.8 %. 0.7 % tika veltīti kanālam TV6 un 0.4 % mūzikas kanālam PBMK. Visu citu kanālu vērošanai tika veltīti 23.3 %, savukārt Video un DVD – 2.1 %.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka šī gada pirmajos trijos mēnešos īpašas izmaiņas TV skatītāju uzvedībā nav vērojamas, par ko liecina pastāvīgie reitingi. Nebūtiskās reitingu izmaiņas starp kanāliem rada kanālu piedāvātais saturs skatītājam. Liela daļa programmu no ik mēneša programmu TOP20 ir redzamas tajā regulāri, kas liecina par skatītāju iegūto uzticību.

Par skatītāko pārraidi martā ir kļuvusi filma Rīgas sargi kanālā LNT, kuru noskatījušies vidēji 14.7 %, jeb 320.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 38.6 % no visiem tā brīža TV skatītājiem. Otra skatītākā ir bijusi LNT ziņu „Top 10”, kuru ik svētdienu vērojuši vidēji 13.3 %, jeb 289.5 tūkstoši. Savukārt trešā skatītākā LNT piedāvātie Latvijas zelta talanti 2009, kurus vērojuši vidēji 12.7 %, jeb 277.4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share     % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv