Šajā numurā apskatam, kā 2008.gadā pieaudzis reklāmas apjoms minūtēs un kvadrātcentimetros, un sniedzam ieskatu kāda veida reklāmas patērētāji uztver pozitīvāk. Atradīsiet arī rakstus par to, kā internets ir ietekmējis radio klausīšanos, un kādi ir mūsu paradumi attiecībā uz informācijas meklēšanu par uzņēmumiem. Tāpat arī apskatam tēmas, kā pašreizējās izmaiņas darba tirgū ietekmē personālvadību uzņēmumos, un kāds ir Latvijas iedzīvotāju redzējums uz eknomisko grūtību ilgumu. Turpinam iepazīstināt lasītājus ar jaunākajām pētnieciskajām metodēm iepirkšanās procesa izpētē un produktu/ zīmolu nākotnes iespēju noteikšanā. Tuvojas Lieldienas, un mēs esam izpētījuši arī īsti pavasarīgas tēmas – par aprīļa izjokošanām un Lieldienu svinēšanas tradīcijām. Un, protams, citas interesantas un aktuālas mediju, mārketinga un sociālo pētījumu tēmas.

Aicinām ielūkoties ŠEIT , lai iepazītos ar zemāk minētajiem rakstiem!

Paralēlā darbība.
Laura Briča, TNS Latvia mārketinga vadītāja

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008.gadā
Oskars Rumpēters, TNS Latvia Adex klientu atbalsta vadītājs

Informācijas meklēšanas paradumi Latvijas iedzīvotāju vidū
Elīna Krūze, TNS Latvia mediju pētījumu projektu vadītāja

Kā internets ietekmē radio klausīšanās paradumus
Kristīne Daugule, TNS Latvia mediju pētījumu projektu asistente

Kā izmaiņas darba tirgū ietekmē personālvadību uzņēmumos?
Signe Kaņējeva, TNS Latvia projektu direktore

Vai dzersi tēju?
Ilze Kronberga, TNS Latvia vecākā projektu vadītāja

Patērētāji pozitīvāk vērtē sev mērķētās un ilgāk pētāmās reklāmas
Ilva Pudule, TNS Latvia vecākā projektu direktore

Baltieši pesimistiskāki nekā rietumeiropieši un ASV iedzīvotāji par ekonomisko grūtību ilgumu
Revita Logina, TNS Latvia projektu vadītāja

Lieldienas svin lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju
Intars Āboms, TNS Latvia projektu vadītājs

Lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju patīk 1.aprīļa izjokošanas
Dace Zolberga, TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja

Pircēju ceļi veikalā 2 jeb turpinam tēmu par iepirkšanās procesa pētījumiem
Sigita Kalnakārkle, TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja

Nākotnes iespēju izpēte Vai Jūsu pētījumos ir nākotnes dimensija? Vai pamanāt visas savas nākotnes iespējas?
Inta Priedola, TNS Latvia vecākā projektu vadītāja

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv