Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Pavasaris 2009 rezultātus.
Radio klausīšanās Latvijā
2009. gada pavasara perioda radio auditorijas pētījuma rezultāti liecina, ka vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 76 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. 58 % Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā mērķa grupā radio ir klausījušies regulārāk – vismaz vienu reizi dienā. Kopumā var secināt, ka radio klausītāju skaits ir palicis nemainīgs, salīdzinot ar 2009. gada ziemas periodu.
TNS Latvia mediju un patēriņa pētījumu projektu vadītāja Elīna Krūze norāda, ka 2009. gada pavasarī viens radio klausītājs radio ir klausījies vidēji 273 minūtes jeb 4 stundas un 33 minūtes dienā, kas ir par 15 minūtēm dienā mazāk nekā 2009. gada ziemā, bet par 12 minūtēm vairāk nekā 2008. gada pavasarī.
2009.gada pavasara periodā Latvijā kopumā visklausītākā radiostacija ir nacionālās apraides radiostacija Latvijas Radio 2. Otro vietu pēc klausīšanās laika sadalījuma ieņem Latvijas Radio 1. S avukārt trešo vietu ieņem Radio SWH .
Par pētījumu
Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia radio auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Pavasaris 2009 veica laika periodā no 2009.gada 9.februāra līdz 2009. gada 3.maijam. Visā Latvijā radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā aizpildīja 1996 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija www.tns.lv
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv