Šajā numurā apskatam jaunākās tendences pētījumu nozarē 2008.gadā, kā arī, kā ir veicies reklāmas tirgum šā gada pirmajā ceturksnī. Uzzināsiet, kāda ir atdeve no investīcijām konkrētos reklāmas veidos? Kā zināt vai reklāma ir efektīva? Vai tā sasniegs izvirzīto mērķi? Sniegsim ieskatu jaunākajos pētījumos personālvadības jomā. Kā pašreizējā ekonomiskajā situācijā mainās personāla vadītāja loma? Kā Latvijas uzņēmumos kopumā ir mainījusies darbinieku piesaistība? Kādi ir raksturīgākie darbinieku piesaistību veicinošie faktori? Iepazīstināsim arī ar vairākiem sociālajiem pētījumiem par Eiropas Parlamenta vēlēšanām. Pievēršamies aktuālai tēmai, kā panākt, lai interneta aptaujas būtu uzticams rīks biznesa lēmumu pieņemšanā. Kad un kā izmantot interneta aptaujas mārketinga pētījumos? Un vēl Jums būs iespēja plašāk uzzināt vairāk par to cilvēku darbu, kuru pūles ir visu pētījumu pamatā, – intervētāju darbu.

Un, protams, citas interesantas un aktuālas mediju, mārketinga un sociālo pētījumu ziņas.

Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar zemāk minētajiem rakstiem!

2008.gads pētījumu nozarē. Turbulence un patiesības mirklis
Ginta Krivma, TNS Latvia valdes priekšsēdētāja

Vēl efektīvākas pētījumu iespējas
Ilva Pudule, TNS Latvia vecākā projektu direktore

TNS noslēdz līgumu par Eirobarometra pētījuma veikšanu
Ingrīda Libora, TNS Latvia kvalitatīvo pētījumu projektu vadītāja

Latvijas mediju reklāmas tirgus 2009.gada pirmajos četros mēnešos
Oskars Rumpēters, TNS Latvia Adex klientu atbalsta vadītājs

Eirovīzija populārāka Igaunijā
Mārtiņš Traubergs, TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors

Ieguldījumi reklāmās veicina to ievērošanu
Ilva Pudule, TNS Latvia vecākā projektu direktore

Efektīva reklāma – uzņēmuma veiksmes atslēga!
Dace Zolberga, TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja

Personālvadības tendenču maiņa pašreizējos ekonomiskajos apstākļos
Signe Kaņējeva, TNS Latvia projektu direktore

Atskats Eiropas Parlamenta vēlēšanās
Revita Logina, TNS Latvia projektu vadītāja

EuroPolis projekts – eksperiments
Māra Mileiko, TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja

Interneta aptaujas – kad tās ir patiešām efektīvas?
Inta Priedola, TNS Latvia vecākā projektu vadītāja

Pētījuma „neredzamā” daļa jeb stāsts par cilvēkiem, kuri uzdod jautājumus…
Irita Rozentāle, TNS Latvia personāla atlases speciāliste

Izmaiņas, izaicinājumi un iespējas – MSPA gada konference 2009
Ilze Kronberga, TNS Latvia vecākā projektu vadītāja

TNS Latvia atbalsta starptautisko reklāmas festivālu Golden Hammer
Laura Briča, TNS Latvia mārketinga vadītāja

TNS Latvia komanda sporto!
Laura Briča, TNS Latvia mārketinga vadītāja

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv