Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada jūnija (01/06/2009 – 30/06/2009) TV kanālu auditorijas.
Šī gada jūnijā TV skatītāji visvairāk laika ir veltījuši kanāla LNT vērošanai – 17.4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tam seko kanāls TV3 ar 16.2 % un kanāls LTV1 ar 11.5 %. Kanālam PBK veltīti 10.9 %, kanālam TV5 Rīga 3.9 %, savukārt kanālam LTV7 3.6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem RTR Planeta Baltija un 3+ veltīti attiecīgi 3.4 % un 3.1 %. Kanāla RenTV Baltija vērošanai veltīti 2.7 %, kanāla TV6 0.8 %, savukārt PBMK 0.5 %. Pie televizora pieslēgto video ierīču vērošanai TV skatītāji veltījuši 1.9 % no kopējā TV skatīšanās laika, bet visu pārējo satelīta un kabeļtelevīzijas kanālu vērošanai veltīti 24.2 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka jūnijā, salīdzinot ar maiju, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, ir palielinājies par 4 minūtēm, un bija 4 stundas un 51 minūte. Savukārt, salīdzinot ar 2008. gada jūniju, šī gada jūnijā TV skatītāji ik dienas pie TV ekrāniem pavadījuši vidēji par 14 minūtēm ilgāk.
Par skatītāko TV pārraidi jūnijā ir kļuvis LTV1 analītiskais raidījums de facto , kuru vērojuši vidēji 10.9 %, jeb 238.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Ar tikai pavisam nedaudz mazāku skatītāju skaitu otrajā vietā ierindojas LNT ziņas. Vēlēšanas ’09. Rezultāti pārraide, kurā vēlēšanu rezultātiem līdzi sekojuši vidēji 237.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt LNT šova Sapņu līgava finālu pie TV ekrāniem vērojuši vidēji 10.4 %, jeb 226.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv