Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada jūlija (01/07/2009 – 31/07/2009) TV kanālu auditorijas.
Jūlijā TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, visvairāk laika veltījuši kanāla LNT vērošanai – 18.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV3 vērošanai TV skatītāji veltījuši 14.7 %, savukārt kanāla PBK 10.6 %. Kanālam LTV1 veltīti 9.4 % un kanālam LTV7 4.1 %. Kanāla TV5 Rīga vērošanai veltīti 4 %, kanāla 3+ 3.3 % un kanāla RTR Planeta Baltija 2.9 %. 2.3 % veltīti kanāla RenTV Baltija vērošanai, 1.4 % kanāla TV6 vērošanai, savukārt 0.7 % PBMK . Video un DVD vērošanai TV izmantots 2.1 % no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt visu pārējo TV kanālu vērošanai veltīti 26.1 %.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka, līdzīgi kā 2008. gada jūlijā, arī šogad par skatītākajām pārraidēm jūlijā ir kļuvušas konkursa Jaunais Vilnis translācijas kanālā LNT, kur vidēji katru no četriem koncertiem vērojuši 13.1 %, jeb 285.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otras skatītākās ir bijušas LNT ziņas (Svētdienā) ar 10.8 %, jeb 234.8 tūkstoši lielu vidējo auditoriju. Trešā populārākā pārraide jūlijā ir bijusi Dziesmu sirdij rodi Ventspilī! kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 10.5 %, jeb 229.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv