Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada augusta (01/08/2009 – 31/08/2009) TV kanālu auditorijas.

Šī gada augustā kanālam LNT Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši visvairāk laika – 16.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais skatītākais bijis kanāls TV3 ar 13.1 %. Trešais skatītākais bijis kanāls PBK , tā vērošanai Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 11 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV1 veltīti 9.8 %, bet kanālam LTV7 – 5.4 %. Kanālam TV5 Rīga veltīti 3.7 % un kanālam 3+ – 3.1 % . Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija – 3 %, kanālam RenTV Baltija – 2.2 % un kanālam TV6 – 1.3 %, bet mūzikas kanālam PBMK – 0.7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visiem pārējiem kanāliem veltīti 27.6 %, bet video un DVD skatīšanai – 2.1 %.

Laiks, ko viens TV skatītājs, kas vecāks par 4 gadiem, pavadījis pie TV ekrāna augustā, ir bijis 4 stundas un 36 minūtes vidēji dienā. Savukārt Igaunijā tas ir bijis 4 stundas un 49 minūtes, bet Lietuvā 4 stundas un 23 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.

Skatītākā pārraide augustā bija  Dziedošās ģimenes kanālā LNT , to vērojuši vidēji 12.9 %, jeb 280.6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem. Otra skatītākā pārraide – Jaunais vilnis 2009 kanālā LNT , to vērojuši vidēji 11.1 %, jeb 241.4 tūkstoši. Savukārt trešā skatītākā pārraide LNT ziņas (Svētdienā) , tās vērojuši vidēji 9.2 %, jeb 201.8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv