Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada oktobra (01/10/2009 – 31/10/2009) TV kanālu auditorijas.
Oktobrī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kuram TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 16.1 % no kopējā mājas TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls TV3 ar 15.6 %. Savukārt trešais skatītākais bijis kanāls PBK ar 11 %, bet ceturtais skatītākais LTV1 ar 9.1 % no kopējā skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīti 4.6 %, kanālam TV5 Rīga – 4.2 % un kanālam RTR Planeta Baltija 3.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. 3 % veltīti kanālam 3+ un 2.3 % – kanālam RenTV Baltija , bet 0.7 % kanālam TV6 . Mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.5 %. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai šī gada oktobrī veltīti 27.4 %, bet video un DVD skatīšanai 2.1 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka laiks, ko viens TV skatītājs šī gada oktobrī veltījis TV vērošanai Latvijā, bijis 5 stundas un 16 minūtes vidēji dienā. Savukārt Lietuvā tas bijis 4 stundas un 56 minūtes, bet Igaunijā 5 stundas un 23 minūtes vidēji dienā.
Skatītākā pārraide šī gada oktobrī – LNT ziņas (Svētdienā) , tās vērojuši vidēji 14.4 %, jeb 315.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Par otru skatītāko pārraidi kļuvis šovs Dziedošās ģimenes kanālā LNT , to vērojuši vidēji 12.9 %, jeb 281.8 tūkstoši. Savukārt Sporta ziņas kanālā LNT ierindojušās topa trešajā vietā, tās vērojuši vidēji 11.7 %, jeb 254.3 tūkstoši. Bet ceturtajā vietā ierindojies pašmāju seriāls UgunsGrēks kanālā TV3 , to vērojuši vidēji 10.4 %, jeb 226.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv