Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Rudens 2009 rezultātus.
Radio klausīšanās Latvijā
Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem, rudenī vismaz vienu reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 80 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Salīdzinot ar 2009. gada vasaras periodu, kopējais radio klausītāju skaits nav būtiski mainījies. Regulārāk – vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 62 % respondentu aptaujātajā mērķa grupā, kas ir par 2 procentpunktiem vairāk nekā 2009. gada vasarā.
2009. gada rudens pētījuma rezultāti liecina, ka viens radioklausītājs vidēji ir klausījies radio 277 minūtes jeb 4 stundas un 37 minūtes dienā, kas ir par 7 minūtēm mazāk nekā 2009. gada vasaras pētījuma periodā, bet par 11 minūtēm vairāk nekā 2008. gada rudenī.
TNS Latvia mediju un patēriņa pētījumu projektu vadītāja Elīna Krūze norāda, ka Latvijā kopumā 2009.gada rudenī nav notikušas būtiskas izmaiņas klausīšanās laika sadalījumā starp trīs visklausītākajām radiostacijām. Trīs visklausītākās radiostacijas joprojām ir nacionālās apraides radiostacija Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 1 un Radio SWH.
Par pētījumu
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia radio auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Rudens 2009 veica laika periodā no 2009.gada 10.augusta līdz 2009.gada 1. novembrim. Visā Latvijā radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā aizpildīja 2082 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv