90 % jeb absolūtais vairākums ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju paši nav devuši kukuļus valsts vai pašvaldības amatpersonām. Šādu rezultātu uzrāda tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes , 2010.gada janvārī veiktais pētījums.
Absolūtais vairākums ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju paši nav devuši kukuļus valsts vai pašvaldības amatpersonām, kā arī šīs amatpersonas kukuli viņiem nav prasījušas. Tomēr 22 % aptaujāto atklāj, ka viņiem labi pazīstami cilvēki ir devuši kukuļus valsts vai pašvaldības amatpersonām.
Kukuli valsts vai pašvaldību amatpersonai paši ir devuši 6 % aptaujāto, bet sešiem procentiem kukulis ir ticis prasīts. To aptaujāto skaits, kuri ir gan paši devuši kukuli, gan no viņiem šāds kukulis ir prasīts, ir 4 %.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 19. līdz 21. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv