„Parex banka” ir jāsaglabā valsts īpašumā – šādi uzskata 13 % ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju, savukārt 64 % uzskata, ka „Parex banka” ir jāpārdod. Šādu rezultātu uzrāda tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes , 2010.gada janvārī veiktais pētījums.
No tiem ekonomiski aktīvajiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri uzskata, ka banka ir jāpārdod, 37 % iesaka banku pārdot, sagaidot iespējami augstāko cenu, bet 27 % iesaka Parex banku pārdot nekavējoties, neņemot vērā darījuma summu. Salīdzinoši lielam skaitam aptaujāto (23 %) nav viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 19. līdz 21. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv