Vairākums (66 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo iedzīvotāju savu informētību par Latvijas valdības sadarbību ar Starptautisko Valūtas fondu Latvijas ekonomisko problēmu risināšanā vērtē kā zemu (vidējais vērtējums 10 punktu skalā ir 3,6). Šādu rezultātu uzrāda tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes , 2010.gada janvārī veiktais pētījums.

36 % iedzīvotāju uzskata, ka ir ļoti slikti informēti par Latvijas valdības sadarbību ar Starptautisko Valūtas fondu Latvijas ekonomisko problēmu risināšanā, un 30 % – ka viņu informētība kopumā ir vāja. Katrs piektais aptaujātais (20 %) uzskata, ka ir vidēji informēts, bet sevi par kopumā labi informētiem uzskata 10 % aptaujāto.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 26. līdz 28. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.brica@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv