Aukstais laiks ir ietekmējis brīvdienu plānus gandrīz pusei ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju (45 %), kuri atzīst, ka aukstā laika dēļ ir kļuvuši pasīvāki, biežāk izvēlas nekur neiet, palikt mājās. Šādu rezultātu uzrāda tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes , 2010.gada janvārī veiktais pētījums.
4 % aptaujāto aukstā laika ietekmē ir kļuvuši aktīvāki, vairāk laika pavada ārpus mājas – svaigā gaisā, pie dabas, bet katrs otrais aptaujātais (49 %) aukstā laika ietekmi uz brīvdienu plāniem noliedz – aukstais laiks nekādi nav ietekmējis viņu brīvdienu plānus.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 26. līdz 28. janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv