Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes, 2010.gada februārī veiktais pētījums liecina, ka 64 % Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji ir labi vai daļēji informēti par bezmaksas konsultācijām pacientiem ar aizdomām par krūts vai prostatas vēzi.
Par regulāri piedāvātajām bezmaksas konsultācijām pacientiem ar aizdomām par krūts vai prostatas vēzi labi informēti ir 18 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju. Aptuveni puse aptaujāto (46 %) ir virspusēji informēti un atzīst, ka ir kaut ko dzirdējuši par šādām bezmaksas konsultācijām, savukārt 35 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju par bezmaksas konsultācijām pacientiem ar aizdomām par krūts vai prostatas vēzi dzird pirmoreiz.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 9. līdz 11. februārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv