Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada martā veiktajā pētījumā Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 55 gadiem tika jautāts, vai pēdējā gada laikā viņi paši vai viņiem labi pazīstami cilvēki ir saskārušies ar fizisku vai emocionālu vardarbību.
Aptuveni katrs piektais aptaujātais (22 %) atzīst, ka viņš pats vai viņam labi pazīstami cilvēki ir saskārušies ar fizisku vai emocionālu vardarbību darbavietā. 17 % aptaujāto ir saskārušies ar vardarbību skolā.
Ar vardarbību ģimenē pret pieaugušo ir saskārušies 11 % aptaujāto, bet 10 % aptaujāto atzīst, ka viņi paši vai viņiem labi pazīstami cilvēki ir saskārušies ar vardarbību ģimenē pret bērniem. Aptuveni 10 % aptaujāto nav konkrētu atbilžu šajos jautājumos.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 16. līdz 18. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv