Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada marta (01/03/2010 – 31/03/2010) TV kanālu auditorijas.

Šī gada martā TV skatītāji visvairāk laika ir veltījuši kanāla TV3 vērošanai – 15 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tam seko kanāls LNT ar 14,2 % un kanāls PBK ar 10,4 %. Savukārt kanālam LTV1 veltīti 9,6 %, kanālam RTR Planeta Baltija 4,5 % un kanālam TV5 Rīga  4,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīti 4 % un kanālam REN Baltija 2,9 %. Kanāla 3+ vērošanai veltīti 2.8 %, kanāla TV6 – 1,6 %, savukārt PBMK 0,5 %. Video un DVD skatīšanai veltīti 2,9 % no kopējā TV skatīšanās laika, bet visu pārējo satelīta un kabeļtelevīzijas kanālu vērošanai veltīti 27,1 % no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 23 minūtes dienā, tas ir par 20 minūtēm mazāk nekā šī gada februārī.

Savukārt Lietuvā viens TV skatītājs pie TV ekrāna martā pavadījis vidēji 5 stundas un 17 minūtes dienā, bet Igaunijā – 5 stundas un 33 minūtes vidēji dienā.

Par skatītāko TV pārraidi martā ir kļuvis TV3 šovs Dejo ar zvaigzni 3 , kuru vērojuši vidēji 13,5 %, jeb 293,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otra skatītākā pārraide – LNT ziņas (Svētdienā) , kuras vērojuši vidēji 12,2 %, jeb 264,7 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 12,1 %, jeb 263,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings      % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share      % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv