Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada maija (01/05/2010 – 31/05/2010) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls maijā – TV3, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 15.1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais – kanāls LNT ar 12.1 %, trešais – kanāls PBK ar 10.9 %, bet ceturtais – kanāls LTV1 ar 9.6 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam TV5 Rīga veltīti 5.5 %, kanālam RTR Planeta Baltija 4.4 % un kanālam 3+ 3.5 %. Savukārt kanālam LTV7 veltīti 2.5 % , bet kanālam TV6 2.4 %. no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam REN Baltija veltīti 2.2 % un kanālam PBMK 0.5 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 28.5 %, bet video un DVD veltīti 3 %.
Laiks, ko viens TV skatītājs maijā veltīja TV skatīšanai, bija 4 stundas un 41 minūti vidēji dienā. Tas ir par 15 minūtēm mazāk nekā šī gada aprīlī. TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs norāda, ka Lietuvā viens TV skatītājs pie TV ekrāna maijā pavadījis vidēji 4 stundas un 32 minūtes dienā, savukārt Igaunijā – 4 stundas un 56 minūtes vidēji dienā.
Maija programmu topa augšgalā ierindojušās vairākas Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, kuras tika pārraidītas kanālā TV3 . Topa pirmajā vietā ierindojusies spēle starp Latviju un Čehiju, kuru vērojuši vidēji 13.4 %, jeb 291.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Savukārt otra skatītākā pārraide maijā bija 55.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 13.1 %, jeb 283.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv