Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada augustā veiktais pētījums liecina, ka vairāk kā puse (57 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka Latvijas vārds starptautiskajā tirgū saistās ar Latvijā ražotiem zivsaimniecības produktiem. Nedaudz vairāk kā trešā daļa (36 %) uzskata, ka Latvijas vārds starptautiskajā tirgū saistās ar Latvijā ražotiem lauksaimniecības produktiem, savukārt 30 % domā, ka tie ir alkoholiskie dzērieni. 18 % uzskata, ka Latvijas vārds starptautiskajā tirgū saistās ar Latvijā ražotiem tekstilizstrādājumiem, bet 13 % aptaujāto ir pārliecināti, ka tie ir radošās industrijas produkti.
13 % aptaujāto ir skeptiski un uzskata, ka nav nevienas preces, kura tiktu ražota Latvijā un starptautiskajā tirgū saistītos ar Latvijas vārdu.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 17. līdz 19. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv