Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada augustā veiktais pētījums liecina, ka, gatavojaties apkures sezonai, nedaudz vairāk kā ceturtā daļa (28 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju ir jau iegādājušies vai plāno iegādāties malku vai citu kurināmo (piem., kokogles, skaidu granulas u.c.).
Aptuveni katrs desmitais aptaujātais (11 %) krāj naudu vai plāno krāt naudu apkures sezonai, bet 8 % veic vai veiks darbības, kas saistītas ar veco logu un/vai durvju nomaiņu, lai siltuma zudumi būtu mazāki. Vēl 8 % veic vai veiks darbības, kas saistītas ar mājas siltināšanu, lai siltuma zudumi būtu mazāki, bet 5 %–iem padomā ir iegādāties sildītāju.
39 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju pirms apkures sezonas sākšanās neplāno veikt nekādas darbības.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 24. līdz 26. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv