Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada augustā veiktais pētījums liecina, ka 43 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas pilsoņu, vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir jau izvēlējušies, par kuru partiju balsot 10. Saeimas vēlēšanās (23 % – jā, 20 % – drīzāk jā).
Savukārt 41 %–am aptaujāto pilsoņu vēl nav skaidrs, tieši par kuru partiju balsot 10. Saeimas vēlēšanās (10 % – drīzāk nē, 31 % – nē). 12 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas pilsoņu, ir snieguši atbildi, ka nepiedalīsies 10. Saeimas vēlēšanās.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 24. līdz 26. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 556 ekonomiski aktīvos Latvijas pilsoņus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv