Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada augusta (01/078/2010 – 31/08/2010) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls šī gada augustā – LNT , tā vērošanai veltīti 15,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls TV3 , tā vērošanai veltīti vidēji 12,3 %. Savukārt trešais skatītākais kanāls – PBK ar 10,1 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 8,8 %, kanālam RTR Planeta Baltija – 5 %, un kanālam TV5 Rīga – 4,8 %. Kanālam 3+ no visa TV skatīšanās laika veltīti 4,3 %, kanālam LTV7 – 3,3 %, kanālam REN Baltija – 2,7 % un TV6 – 2,4 %. Kanālam PBMK TV skatītāji veltījuši 0,5 %, bet kanālam OE – 0,3 % no visa skatīšanās laika. Savukārt video un DVD vērošanai veltīti – 2,4 %. Bet visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 27,6 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna šī gada augustā, bija 4 stundas un 36 minūtes vidēji dienā, kas ir par 6 minūtēm mazāk, nekā šī gada jūlijā.
TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs komentē: „Pēc vasaras brīvdienām, augusta beigās, TV ekrānos ir atgriezušies iepriekš iemīļoti skatītāju raidījumi: seriāls UgunsGrēks, Ekstrasensu cīņas, Nekā personīga, LNT ziņu ”Top 10”, kā arī dziedāšanas šovu jaunās sezonas Dziedošās ģimenes 2 un Dziedi ar zvaigzni 2. Milžu cīņas. Šie raidījumi arī ir nodrošinājuši LNT un TV3 auditorijas pieaugumu. Taču tie ir tikai pirmie jaunās TV sezonas vēstneši, īstā cīņa sāksies tikai septembrī.”
Programmu topa pirmajā vietā šī gada augustā ierindojies kanālā TV3 demonstrētais seriāls UgunsGrēks , kura jaunās sezonas sērijas vērojuši vidēji 9,9 %, jeb 214,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies LNT šovs Dziedošās ģimenes 2 , kuras vērojuši vidēji 9,3 %, jeb 201,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā Jaunā viļņa 2010 noslēguma koncerts, kuru vērojuši vidēji 9,3 %, jeb 201,1 tūkstotis. Savukārt kanālā TV3 demonstrētais šovs Dziedi ar zvaigzni 2 . Milžu cīņas ierindojies ceturtajā vietā. Šo šovu vērojuši vidēji 8,7 %, jeb 187,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv