Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, 2010.gada septembrī veiktais pētījums liecina, ka katrs ceturtais aptaujātais (24 %) ekonomiski aktīvais Latvijas pilsonis vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir apmierināts ar partiju, par kuru viņš nobalsoja 9.Saeimas vēlēšanās (kuras notika 2006.gada 7.oktobrī) (ļoti apmierināti ir 3 % un drīzāk apmierināti – 21 % aptaujāto pilsoņu). Neapmierināti ar savu izvēli 9.Saeimas vēlēšanās ir 30 % aptaujāto pilsoņu (drīzāk neapmierināti – 18 % un ļoti neapmierināti – 12 %).
Ceturtā daļa aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas pilsoņu (24 %) 9.Saeimas vēlēšanās vispār nav piedalījušies, savukārt 12 % aptaujāto atzīst, ka neatceras, par ko nobalsojuši 9.Saeimas vēlēšanās.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 21. līdz 23. septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 433 ekonomiski aktīvos Latvijas pilsoņus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv