2010.gada 2.oktobra 10.Saeimas vēlēšanām ir reģistrēti 13 deputātu kandidātu saraksti. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada septembrī veiktais pētījums liecina, ka trīs piektdaļas (64 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir jau izvēlējušies, par kuru sarakstu balsos 10. Saeimas vēlēšanās (38 % ir noteikta izvēle un 26 % ir drīzāk izvēlējušies sarakstu, par kuru balsot).
Savukārt 28 % vēl nav nolēmuši, tieši kurai partijai atdot savu balsi – 10 % drīzāk nav izvēlējušies, bet 18 % vēl nav skaidrs, par kuru partiju viņi balsos 10.Saeimas vēlēšanās.
5 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem pagaidām neplāno piedalīties 10.Saeimas vēlēšanās.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 21. līdz 23. septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 433 ekonomiski aktīvos Latvijas pilsoņus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv