Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada septembrī veiktais pētījums liecina, ka aptaujātie ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem skeptiski vērtē partiju pirms 9. Saeimas vēlēšanām doto solījumu izpildi.
7 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka kopumā šo četru gadu laikā partijas savus pirms 9.Saeimas vēlēšanām (vēlēšanas notika 2006.gada 7.oktobrī) dotos solījumus nemaz nav pildījušas.
44 % ir pārliecināti, ka kopumā solījumu izpilde ir bijusi niecīga. Trešdaļa (31 %) aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka daži partiju dotie solījumi tomēr ir izpildīti, savukārt 10 % ir viedoklis, ka liela daļa solījumu, kuri tika doti pirms 9.Saeimas vēlēšanām, šo četru gadu laikā ir izpildīti.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 21. septembra līdz 23. septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv