Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada septembra (01/09/2010 – 30/09/2010) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada septembrī ir LNT , kura vērošanai veltīti 16,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls TV3 ar 14 %, bet trešajā – kanāls PBK ar 11 %. Kanāla LTV1 vērošanai veltīti 7,5 %, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,3 %, bet kanāla 3+ vērošanai – 4,3 %. Savukārt kanāla LTV7 vērošanai veltīts 4,1 %, kanāla TV5 Rīga – 3,9 % un kanāla TV6 – 2,8 %. Kanālam REN Baltija veltīti 2,3 %, kanālam PBMK – 0,6 % un kanālam OE – 0,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 25,4 %, bet Video un DVD vērošanai – 2,1 %.

Laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna šī gada septembrī, bija 4 stundas un 47 minūtes, kas ir par 11 minūtēm vairāk, nekā šī gada augustā. Igaunijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis 5 stundas un 4 minūtes vidēji dienā, savukārt Lietuvā – 4 stundas un 37 minūtes vidēji dienā.

Septembra programmu topa pirmajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 4 kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,4 %, jeb 226,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa otrajā vietā – Latvijas zelta talanti 2010 kanālā LNT . Šo šovu vērojuši vidēji 10 %, jeb 217,7 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā – Līderu debates.Premjeri kanālā LNT , šo raidījumu vērojuši vidēji 10 %, jeb 216,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu top 20 iekļuvuši arī raidījumi: Ekstrasensu cīņas 8 , TV3 ziņas , LNT ziņas un Degpunktā.

Skatītāko pārraižu vidū arī šovi: Dziedošās ģimenes kanālā LNT un Dziedi ar zvaigzni 2. Milžu cīņas kanālā TV3 . Šovu tiešraides tiek pārraidītas vienlaicīgi, bet daļa skatītāju labprāt skatītos abus šovus, par ko liecina pārslēgšanās no viena šova uz otru. Kā rāda septembra apkopotie dati, Dziedošās ģimenes kopā redzējuši 938,8 tūkstoši, bet šī šova unikālā auditorija bijusi 226,2 tūkstoši. Savukārt šovu Dziedi ar zvaigzni 2. Milžu cīņas kopā redzējuši 907,6 tūkstoši, bet tā unikālā auditorija – 195 tūkstoši. Kādu no šiem abiem raidījumiem kopā redzējuši 1 miljons 133, 8 tūkstoši, bet abu šovu kopējā auditorija ir 712,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, komentē TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs.

Reitings      % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share     % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv