Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada oktobrī veiktais pētījums liecina, ka 39 % ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka “Latvijas Gāzei” sarunās ar “Gazprom” neizdosies panākt vienošanos par gāzes cenas samazinājumu.
Savukārt 31 % iedzīvotāju ir optimistiskāk noskaņoti un norāda, ka “Latvijas Gāzei” vienošanos par gāzes cenas samazinājumu izdosies panākt. Aptuveni katrs desmitais (9 %) uzskata, ka šis samazinājums varētu būt par 1 %; 16 % aptaujāto norāda, ka samazinājums varētu būt par 5 %; bet 6 % aptaujāto, ka – pat par 10 %.
Aptuveni trešdaļai (30 %) Latvijas iedzīvotāju ir bijis grūti sniegt konkrētu atbildi šajā jautājumā.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 12. oktobra līdz 14. oktobrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv