Partiju apvienības “Vienotība” valde ir nolēmusi veidot jauno valdību kopā ar Zaļo un zemnieku savienību (ZZS). Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada oktobra beigās veiktais pētījums liecina, ka puse (51 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta partiju apvienības „Vienotība” lēmumu koalīcijā neaicināt Visu Latvijai! – TB/LNNK (30 % pilnībā atbalsta un 21 % drīzāk atbalsta šo lēmumu).

Savukārt 28 % ir pretējās domās un neatbalsta partiju apvienības „Vienotība” lēmumu koalīcijā neaicināt Visu Latvijai! – TB/LNNK (15 % drīzāk neatbalsta un 13 % pilnībā neatbalsta šo lēmumu).

Salīdzinoši lielam skaitam aptaujāto – katram piektajam (21 %) nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 26. oktobra līdz 28. oktobrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv   

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv