Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada oktobra (01/10/2010 – 31/10/2010) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada oktobrī ir LNT , kura vērošanai veltīti 16,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – TV3 ar 13,7 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais – kanāls PBK , kura vērošanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 10,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV1 veltīti 7,6 %, kanālam RTR Planeta Baltija 5,2 % un kanālam LTV7 – 4,7 %, bet kanālam TV5 Rīga – 4,5 %. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa ir 3,7 %, REN Baltija – 2,6 % un TV6 – 2,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam PBMK veltīti 0,4 % un OE – 0,2 %. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 25,8 %, Video un DVD skatīšanai – 1,8 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna šī gada septembrī, bija 5 stundas un 8 minūtes, kas ir par 21 minūti vairāk, nekā šī gada septembrī.

Skatītākais raidījums šī gada oktobrī – Dziedošās ģimenes 2 kanālā LNT , kuru vērojuši vidēji 10,3 %, jeb 224,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā – LNT ziņas (Svētdienā) , kuras vērojuši vidēji 10.1 %, jeb 219,2 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,1 %, jeb 218,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Seriāls UgunsGrēks 4 kanālā TV3 ierindojies programmu topa ceturtajā vietā. Šo seriālu vērojuši vidēji 10 %, jeb 218,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv