Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada novembrī veiktais pētījums liecina, ka gandrīz puse aptaujāto (46 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem 11.Novembrī neplāno atzīmēt Lāčplēša dienu.
22 % plāno Lāčplēša dienu atzīmēt mājās radu/draugu lokā, 6 % dosies nolikt svecīti/svecītes pie Rīgas pils mūra 11.novembra krastmalā, 5 % piedalīsies lāpu gājienā, 4 % piedalīsies kādā Lāčplēša dienai veltītā koncertā, 4 % dosies uz militāro parādi pie Brīvības pieminekļa, bet 9 % piedalīsies vēl kādā citā piemiņas pasākumā.
Pētījuma norises laikā 12 % aptaujāto vēl nezināja, ko darīs 11.novembrī.
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 2. novembra līdz 5. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 400 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv