Tirdzniecības vietās jau vairākas nedēļas pieejamas preces un akcijas ar Ziemassvētku tematiku.
Trešā daļa (33%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem jau ir sākuši Ziemassvētku dāvanu iegādi.
Savukārt divas trešdaļas (67%) Latvijas iedzīvotāju vēl nav sākuši Ziemassvētku dāvanu iegādi.
To atklāj pētījumu kompānijas Kantar novembra beigās – decembra sākumā veiktais pētījums.

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2016. gada 29. novembra līdz 2. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia