Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada decembrī veiktais pētījums liecina, ka vairākums aptaujāto (75 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno veikt kādas darbības, lai ziemā palīdzētu putniem vai dzīvniekiem, savukārt ceturtā daļa (25 %) nedarīs neko, lai ziemā palīdzētu putniem vai dzīvniekiem.

Izplatītākā no plānotajām aktivitātēm ir putnu barošana. Aptuveni trīs piektdaļas aptaujāto (65 %) plāno barot putniņus piemājas barotavā/ barotavā aiz loga.

15 % aptaujāto rūpēsies par piemājas kaķiem, savukārt katrs desmitais aptaujātais (10 %) plāno nest uz mežu barību (piem., sienu īpašajās zvēru barotavās), savukārt 8 % ziedos naudu dzīvnieku patversmēm.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 23. novembra līdz 25. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv