Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada decembrī veiktais pētījums liecina, ka aptuveni trīs piektdaļas (65 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem cenšas iegādāties tikai tādus produktus, kuru sastāvā nav ģenētiski modificētu organismu (ĢMO), savukārt 19 % aptaujāto nepievērš uzmanību ĢMO klātbūtnei pārtikā.
Vairākums (69 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, domājot par produktiem, kurus viņi paši/viņu ģimene lieto ikdienā, nezina, tieši kuru produktu sastāvā ir ģenētiski modificēti organismi (ĢMO). Savukārt katrs piektais aptaujātais (20 %) atzīst, ka zina, kuri no ģimenē lietotajiem pārtikas produktiem satur ĢMO.
Vairākums aptaujāto arī uzskata, ka informācija (marķējums) par to, vai produkts satur ĢMO, uz produkta parasti nav labi pamanāms. Pretējās domās ir 14 % aptaujāto, kuri uzskata, ka informācija (marķējums) par to, vai produkts satur ĢMO, uz produkta parasti ir labi pamanāms.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv