Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada decembrī veiktais pētījums liecina, ka, ja elektroenerģijas tarifi 2011.gada pavasarī tiks palielināti, tad divas piektdaļas (42 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem plāno elektroenerģiju lietot mazāk nekā līdz šim. Savukārt 48 % aptaujāto plāno lietot elektroenerģiju līdzšinējā apjomā.
To aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vidū, kuri pēc tarifu paaugstināšanas plāno elektroenerģiju lietot mazāk nekā līdz šim, salīdzinoši biežāk ir cilvēki ar zemākiem ienākumiem (līdz 150 Ls pēc nodokļu atvilkšanas uz vienu cilvēku ģimenē).
Savukārt to cilvēku vidū, kuri pēc tarifu paaugstināšanas plāno lietot elektroenerģiju līdzšinējā apjomā, salīdzinoši biežāk ir cilvēki ar augstākiem ienākumiem – virs 300 Ls pēc nodokļu atvilkšanas uz vienu cilvēku ģimenē.
9 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv