Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada decembrī veica pētījumu, kurā aptaujātajiem ekonomiski aktīvajiem Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 55 gadiem tika jautāts, kāda kopumā ir viņu attieksme pret grozījumiem, kas nosaka kārtību transportlīdzekļu iebraukšanai Jūrmalas pilsētā (Neierobežots uzturēšanās laiks Jūrmalā pēc iebraukšanas, bet atkārtoti iebraukt ar esošo caurlaidi drīkstēs stundas laikā no tās iegādes brīža. Maksa par iebraukšanu Jūrmalā autovadītājiem paliks nemainīga – viens lats.).

28 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta šādus grozījumus (9 % pilnībā atbalsta un 19 % drīzāk atbalsta), savukārt 39 % aptaujāto šādus ierobežojumus Jūrmalas pilsētā neatbalsta (18 % drīzāk neatbalsta un 20 % pilnībā neatbalsta).

Grozījumus transportlīdzekļu iebraukšanai Jūrmalas pilsētā salīdzinoši biežāk atbalsta cilvēki ar augstākiem ienākumiem (virs 300 Ls pēc nodokļu atvilkšanas uz vienu cilvēku ģimenē), kā arī pierīgā dzīvojošie. Savukārt salīdzinoši biežāk grozījumus neatbalsta Rīgas pilsētā dzīvojošie ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Salīdzinoši lielam skaitam – trešdaļai aptaujāto (34 %) nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā. Salīdzinoši biežāk viedokļa par grozījumiem transportlīdzekļu iebraukšanai Jūrmalas pilsētā nav Vidzemē un Kurzemē dzīvojošajiem.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 7. decembra līdz 9. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv