Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada decembrī veiktais pētījums liecina, ka aptuveni katram ceturtajam (27 %) aptaujātajam ekonomiski aktīvajam Latvijas iedzīvotājam vecumā no 18 līdz 55 gadiem mājsaimniecībā nav personīgās automašīnas.
To aptaujāto vidū, kuriem pašiem vai viņu ģimenē ir personīgā automašīna, trīs piektdaļas (61 %) degvielas cenu pieauguma dēļ mainīs savus/savas ģimenes personīgās automašīnas izmantošanas ieradumus.
27 % degvielas cenu pieauguma dēļ plāno izmantot automašīnu daudz mazāk, savukārt 34 % plāno izmantot automašīnu nedaudz mazāk.
Trešdaļa aptaujāto (33 %) nemainīs savus personīgās automašīnas izmantošanas ieradumus, un plāno izmantot personīgo automašīnu tādā pašā apjomā kā līdz šim.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv