Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada decembrī veiktais pētījums liecina, ka vidējā naudas summa, kuru Ziemassvētku maltītei šogad plāno atvēlēt ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem, ir ~ 31 lats.
Gandrīz piektā daļa aptaujāto (18 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem Ziemassvētku maltītei šogad plāno atvēlēt summu līdz 10 latiem, savukārt 29 % – summu līdz 20 latiem. 21 Ls – 30 Ls Ziemassvētku maltītei šogad plāno atvēlēt piektā daļa aptaujāto, savukārt 31 Ls – 40 Ls plāno tērēt 6 % aptaujāto.
Aptuveni katrs piektais aptaujātais (18 %) Ziemassvētku maltītei šogad plāno atvēlēt summu no 40 Ls – 99 Ls, savukārt virs simts latiem plāno tērēt 5 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv